Årsmöte 2024

PUBLICERAD 6 FEBRUARI 2024

Årsmöte 2024

IFK Värnamo välkomnar medlemmar till årsmötet 2024. Mötet hålls på Vandalorum, måndagen den 26 februari 17:30.

Årsmötet är en årlig händelse som traditionellt sett utgör en betydelsefull och trivsam kväll för våra medlemmar. Det blir en särskild tillställning där både IFK Värnamos dam- och herrlag samlas tillsammans med styrelsemedlemmar, anställda och övriga föreningsmedlemmar. Vi ser fram emot att få träffa er alla där.

Årsmötet är öppet för alla våra medlemmar, och vi uppmanar er som ännu inte är medlemmar att överväga att bli det inför det kommande året 2024. Ta med hela familjen och delta i detta evenemang för en chans att vara en del av gemenskapen.

Innan själva mötet är du välkommen att besöka Vandalorum där du kan utforska konstmuseet och njuta av konstverken. Efter konstupplevelsen samlas vi för fika vid 17:00 och själva mötet börjar klockan 17:30. Det blir en möjlighet att diskutera viktiga ärenden och beslut som rör föreningen.

Vi ser fram emot att träffa så många medlemmar som möjligt och skapa en minnesvärd kväll tillsammans. Vi hoppas att ni tar tillfället i akt att bli en del av vår förening och delta i denna speciella kväll.

Vi ses där!

Var: Vandalorum, Skulpturvägen 2 Värnamo